פנסיון אילוף לכלבים

פנסיון אילוף לכלבים

בן אדם משחק עם כלב ואנשים צופים- אילוף כלבים, פנסיון כלבים

פנסיון אילוף לכלבים

פנסיון אילוף לכלבים הינו אופציה היכולה להתאים לאנשים רבים אשר לוחות הזמנים היומיים שלהם לא מאפשרים להם לטפל בבעיות ההתנהגות של כלביהם החל מבעיות חינוך כגון לימוד גבולות וחמשת הפקודות הבסיסיות ועד התמודדות של מקרים מורכבים יותר כגון התנהגות אגרסיבית של הכלב כלפי בני אדם או כלבים אחרים, מקרים של רכושנות משאב קיצונית, חרדות קשות מרעשים ועוד. מדובר באופציה שהיא אינה עדיין מוכרת למרבית בעלי הכלבים ויש לה יתרונות רבים עליהם נדון כעת ולמי בדיוק מתאים לשלוח את הכלב שלו לפנסיון אילוף לכלבים בחוות הכלבים של דרור.

 

היתרונות של פנסיון אילוף לכלבים

  • היתרונות של פנסיון אילוף לכלבים מתחילים בכך שהכלב זוכה לקבל טיפול אינטנסיבי ומדוקדק מבעלי מקצוע אשר עובדים איתו מספר פעמים ביום וכך יכולים להשקיע מזמנם יותר מרוב בעלי הכלבים שלעיתים יכולים להתקשות להוסיף ללו”ז שלהם שעת עבודה ביום עם הכלב.
  • הכלב זוכה לקבל לו”ז קבוע ויומי בו הוא פורק אנרגיה ולעיתים חווה תיקון ברמת החיים שלו כשהוא זוכה לקבל טיולים וזמני משחק (בדומה לשירות שמקבלים בפנסיון כשטסים לחופשה) המתאימים לאופי ולייצרים הטבעיים שלו וכך מוודאים מהם הצרכים השלו ואיך ניתן לשלב אותם עם חיי היום יום של המשפחה.
  • אחד היתרונות הבולטים הוא היכולת להתמודד עם מקרי אילוף קשים ומורכבים כגון חרדות קשות מול רעשים, אגרסיביות קשה מול בני אדם או כלבים משום שאופי הטיפול נוגע בכל הפרטים הקטנים באופיו וחייו של הכלב ועם זמן ממושך ניתן לפתור את הבעיות מהקטנות ועד המורכבות ביותר.
  • היתרון הגדול ביותר בפנסיון אילוף לכלבים הוא שהכלב זוכה לחוות יותר פעילויות עם כלבים מאשר ברוב המקרים וכך ניתן לגלות עוד פרטים על אופיו של הכלב, כיצד הוא מתנהג מול כלבים שונים ואיך כל זה יכול להוסיף להתנהלות היומיומית כאשר הוא יחזור הביתה.

 

מי הם הלקוחות המתאימים לטיפול בפנסיון לאילוף כלבים

כמו שתיארנו, פנסיון לאילוף כלבים יכול להתאים למגוון המקרים והלקוחות, אך כיוון שמדובר בהוצאה כספית שהיא ברוב המקרים גבוהה יותר מטיפול שבו המאלף מגיע לבית הלקוח, הטיפול מתאים בעיקר למי שבאמת אינו יכול לפנות את לוח הזמנים שלו כדי לחנך או לטפל יחד עם המאלף בבעיות ההתנהגות של הכלב. עם זאת, אין זה אומר שהלקוחות יכולים להמשיך את השגרה שהתקיימה והם אכן ידרשו לשנות את אורח החיים שהתנהל עד עתה, אך יוכלו לעשות זאת בצורה יותר מתונה ויוכלו רק לשמר את הטיפול והשינויים שנעשו ע”י המשך התרגול.