אילוף כלבים בקבוצות במרכז

אילוף כלבים בקבוצות במרכז

הרבה אנשים משחקים עם כלבים בחוות הכלבים של דרור- אילוף כלבים, פנסיון כלבים

מרבית הלקוחות שפונים למאלפי כלבים, עושים זאת במחשבה שהאילוף יתבצע בביתם במטרה לעבוד בסביבה הטבעית של הכלב על מנת שיוכלו להתמודד עם בעיות ההתנהגות השונות שמתרחשות בבית ו עם הגירויים הסביבתיים שהכלב מכיר ומגיב אליהם. אפשרות האילוף השנייה היא לבחור באילוף בתנאי פנסיון כשבמקרה זה הבעלים מוסר את הכלב למאלף לתקופה של בין שלושה שבועות ועד חודש וחצי (בהתאם לבעיות ההתנהגות ומטרות האילוף) על מנת שהמאלף יוכל לעבוד עם הכלב באופן יותר אינטנסיבי. אך ישנה גם אפשרות השלישית פחות מוכרת ועליה נדון היום. אילוף כלבים בקבוצות.

 

היתרונות באילוף בקבוצה

העלאת רמת האילוף – אילוף כלבים בקבוצות הינו שיעור אילוף בו נפגשים מספר לקוחות יחד עם המאלף כאשר המטרה היא לעבוד על אותם תרגילים מוכרים ללקוחות ולכלבים שלהם אך הפעם בסביבה עם גירויים חזקים במיוחד וכך למעשה ניתן לחזק את כל תרגילי האילוף על מנת שנדע שהכלבים שלנו מקשיבים גם כאשר הם פוגשים בכלבים אחרים ולא מגיבים אליהם בפחד או אגרסיביות.

חיזוק הקשר – בפעילות זו בעלי הכלבים נדרשים לחדד את התקשורת שלהם עם הכלבים ולתקשר באמצעות שפת גוף בולטת יותר ולהשקיע על מנת שיוכלו לוודא שהכלב נשאר מרוכז בהם במקום בהסחות דעת שמסתובבות לידו ומצד שני הכלבים זוכים לגלות שכאשר הם מרוכזים בבעלים שלהם לא קורה שום דבר שצריך להלחיץ אותם, מה שביחד מחזק את הקשר בין הכלבים לבעלים שלהם.

עלות נמוכה – מחיר השיעור יכול להיות נוח יותר ללקוחות כיוון שמדובר בתשלום שמתחלק בין מספר אנשים וכך במרבית המקרים המחיר זול יותר.

 

למי מתאים אילוף בקבוצות?

חשוב לדעת שאילוף בקבוצות הוא לא אופציה שמתאימה לכל אחד. כאשר מדובר בכלבים שעדיין לא תרגלו אף פקודה בסיסית, טיול נכון, חינוך ומשמעת, או כאשר מדובר בכלבים עם חשיפה בעייתית לזרים בין אם מדובר בכלבים אחרים או אנשים, אילוף בקבוצה יכולה להיות מטרה ושאיפה אליה הם יכולים לכוון לאחר שהתחילו וביססו קשר ואילוף נכון עם הכלב שלהם. אז למי מתאים האילוף בקבוצות? אם אתם מחפשים לחזק את רמת האילוף של הכלב שלכם או מתקשים להתמודד איתו רק כאשר אתם נמצאים מחוץ לבית, אילוף בקבוצות יכול להתאים לכם במיוחד. כמו שאמרנו, מדובר בתוכנית שמעודדת את הכלב לתקשר עם הבעלים גם בסביבה מוסחת עם כלבים נוספים מסביבו. למי עוד מתאימה הקבוצה? קבוצת אילוף יכולה להתאים לגורים שבעליהם מעוניינים לחשוף אותם בצורה מבוקרת ונכונה לכלבים זרים. כיוון שמרבית הכלבים שהם יפגשו בחייהם לא יהיו כלבים שעברו הכשרה של מאלף, ייתכן והם ילמדו לפחד מכלבים מסוימים, או ילמדו דרכם התנהגות בעייתית בגינות כלבים (שם מרבית הבעלים הופכים להיות פסיביים). לכן, חשיפה נכונה באמצעות קבוצה בה אתם מכירים את הכלבים והבעלים האחרים יכולה להיות קרקע בטוחה לחשוף את הגור לכלבים חדשים באופן חיובי ומוצלח.

 

מעוניינים לדעת עוד? בקרוב נפתחת קבוצת אילוף לכלבים במרכז באזור פארק הירקון תחת הדרכתו של דרור בר-אלף, מאלף כלבים מזה כ-30 שנה ומנהל קורס למאלפי כלבים , ואנחנו מזמינים אתכם להצטרף וללמוד כיצד לפתור בעיות התנהגות, חששנות, חוסר קשב כללי לתרגל חשיפה לכלבים זרים.