מחיר של אילוף כלבים

מחיר של אילוף כלבים

איש מבוגר מלטף בחיבה כלב לבן גדול- אילוף כלבים, פנסיון כלבים

בעולם הכלבנות ישנם מספר תהליכי אילוף אשר מותאמים לבעלי הכלבים וכלביהם ולכן חשוב לוודא ולשמוע מאיש המקצוע על איזה תהליך אילוף הוא ממליץ עוד בשיחת הטלפון. לעיתים המחיר הנוח עלול לפתות את בעלי הכלבים אך יש לשים לב שלא מדובר בשיטת אילוף או תוכנית שלא תתאים לכלב. הפעם נעסוק בתוכניות האילוף הקיימות בענף הכלבנות, למי הם מתאימות ומהם המחירים.

 

תוכנית אילוף כלבים לחינוך, משמעת בסיסית ופתרון בעיות התנהגות

תוכנית האילוף המוכרת לרוב בעלי הכלבים הינה כאשר איש המקצוע מגיע לבית הלקוח ומכין תוכנית אילוף המותאמת לפי בעיות ההתנהגות של הכלב, האופי שלו והמטרות של בעל הכלב מהאילוף עצמו. המטרה של תוכנית אילוף זו לעבוד באזור הטבעי של הכלב והבעלים ולהתמודד עם בעיות ההתנהגות השונות או שינוי אורח החיים של הבעלים והכלבים על מנת שיוכלו לחיות ביחד בהנאה ובשלום אחד עם השני ועם השכנים האנושיים וההולכים על ארבע. המחירים בתוכנית זו יכולים להשתנות ממאלף למאלף בעיקר לפי הוותק של איש המקצוע בתחום והם נעים בין 200 ₪ לאנשים מקצוע מתחילים ועד לכ-400 ₪ לשיעור. כמות השיעורים הממוצעת נעה בין ה-6 ל-10 שיעורים הנקבעים פעם בשבוע.

 

תוכנית אילוף בתנאי פנסיון

אילוף בתנאי פנסיון הינה תוכנית אילוף המתאימה בעיקר לאנשים שלא יכולים לפנות מזמנם על מנת לבצע את השינוי הנדרש בחינוך של הכלב שלהם, או במקרים קשים במיוחד בהם בעל הכלב לא מרגיש שהוא יכול להתמודד עם קצב העבודה שהמאלף דורש או כאשר המאלף מזהה שנדרשת עבודה אינטנסיבית יותר ויום-יומית שנדרשת להיעשות עם הכלב. תוכנית אילוף בתנאי פנסיון הינה תוכנית שאורכת בין 3 שבועות ועד חודש וחצי בה הכלב נמצא אצל המאלף והמחירים נעים  ממחירים של 4,000 ₪ ועד 6,000 ₪ ומעלה.

 

תוכנית אילוף בקבוצות

תוכנית האילוף האחרונה הינה תוכנית אילוף בקבוצות בה הלקוח מצטרף לקבוצה של מספר לקוחות שונים של המאלף וכולם נפגשים יחדיו לסשיין אילוף. תוכנית זו מתאימה לבעלי כלבים שמעוניינים להגיע לרמת חינוך ומשמעת גבוהה עם כלבם, אשר נעשית בצורה מבוקרת ובאופן זה הלקוחות זוכים לעבוד עם הכלב שלהם בסביבה בה יש עוד אנשים עם כלבים שעובדים גם הם וניתן להעלות את רמת הסחות הדעת והגירויים שהכלב נחשף אליהם. היתרונות הבולטים של תוכנית זו הם המחיר המוזל יותר מתוכנית האילוף הפרטית, או אילוף בתנאי פנסיון, וניתן גם לקבל חוות דעת נוספת ולהחליף חוויות ורעיונות עם אנשים נוספים שחווים את אותן בעיות עם הכלבים שלהם. עם זאת, חשוב להבין שתוכנית זו מתאימה לאנשים שכבר עובדים עם הכלבים שלהם על חינוך ומשמעת ולא התחילו רק עתה.