מהי החשיבות של קורס אילוף

מהי החשיבות של קורס אילוף

איש וכלב מטיילים בשדה- אילוף כלבים, פנסיון כלבים

אילוף כלבים הינו תחום ייחודי שגדל מאוד בשנים האחרונות. אומנם אנחנו עדיין חיים במדינה שמרנית שתושביה נעים באיטיות כלפי שינויים, אך השינוי עדיין מגיע. כך גם בתחום הכלבנות עוד ועוד ישראלים מחפשים עזרה מקצועית בגידול הכלבים שלהם על מנת שיוכלו ללמוד לתקשר נכון עם הכלב שלהם ולהבין מהם המניעים שגורמים לכלבם להתנהג כפי שהוא מתנהג. אם בעבר כל אדם היה מספר לנו כיצד הוא דחף את פרצופו של הכלב שלו כאשר היה עושה צרכים בבית, היום הישראלים מתחילים להבין שמדובר בפעולה שיכולה לגרום לכלב לפחד מהבעלים שלו וכך לפגוע בקשר ביניהם.

 

הפערים בין החובבני למקצועי

אם כן, מדוע יש עדיין פערים בין הידע הכללי למקצועי? ומדוע לא ניתן לרכוש השכלה בתחום הכלבנות מבלי לעבור הכשרה מקצועית? התשובה לחוסר המידע היא האינטרנט. כשם שהוא מספק לנו מידע אינסופי וברמה שיכולנו רק לחלום עליה בעבר, כך הוא גם מספק המון מידע שגוי, או לפחות מידע שהקוראים עלולים לפרש לא נכון ובכך להזיק לכלב שלהם מפני שהם ראו כמה סרטונים של אנשי מקצוע.

 

מדוע קורס מקצועי לאילוף כלבים חשוב

החשיבות של קורס אילוף כלבים נמצאת באנשי המקצוע המעבירים אותו ותהליך הלימוד וכאן גם נמצא את ההבדלים בין מוסדות הלימוד עצמם. יש לבדוק בצורה קפדנית מהם הנושאים אותם נלמד. רמת הידע העיוני, כמות התרגילים המעשיים, הרחבת הידע בענף הכלבנות ותחומים השונים הקיימים בו ולבסוף, הידע העסקי ופרסום השם המקצועי שלנו ברשת. ללא רכישת ידע בנושאים הללו, לא נוכל להתפתח כאנשי מקצוע עצמאיים בענף הכלבנות וזו בדיוק ההבדל בין רכישת ידע חובבני והפיכה לאנשי מקצוע בענף הכלבנות.

 

לימודים בחוות הכלבים של דרור

בקורס אילוף כלבים המנוהל ע”י דרור בר-אל הסטודנטים לומדים כיצד לשפר את התקשורת בין הכלב לבעליו – יצירת שפה משותפת – ההבדל בין חינוך ומשמעת – כיצד להבדיל בין בעיה בריאותית להתנהגותית – כיצד לאבחן בעיית התנהגות ולהדריך את הלקוחות בהתאם – קבלת ידע נרחב בווטרינריה – פסיכולוגיית כלבים – מחזור חיי כלב – אימון מתקדם ועוד. אבל הדבר החשוב ביותר הוא שבנוסף לידע התיאורטי, הסטודנטים לומדים לעבוד עם שלושה כלבים שונים המגיעים מכלביות שונות במרכז הארץ וכך למעשה להתחיל להכשיר את עצמם בצורה מקצועית היישר מהקורס עצמו ולפגוש את הכלבים שזקוקים לחינוך ואילוף באופן הבהול ביותר על מנת שיוכלו לזכות בבית ובהורים חדשים. אז אם אתם מעוניים ללמוד עוד על ענף הכלבנות, לשמוע מאנשי מקצוע בעלי וותק של 30 שנים או מעוניינים להגיע ליום הפתוח שלנו, אתם מוזמנים לפנות אלינו לחוות הכלבים של דרור.