אילוף כלבים במרכז

אילוף כלבים במרכז

איש מאלף כלב בחוות הכלבים של דרור- אילוף כלבים,פנסיון כלבים

אילוף כלבים הוא למעשה לימוד שפה. כשאנשי המקצוע עובדים עם הלקוחות שלהם הם למעשה מלמדים את בעלי הכלבים כיצד לתקשר עימם נכון וכך לדעת לזהות ממה נובע המקור של כל פעולה שהכלבים מבצעים ואיך הם יוכלו לספק להם את אורח החיים הקרוב ביותר לאופי והייצרים הטבעיים שלהם. בחוות הכלבים של דרור תוכלו לבדוק מבחן רחב של אפשרויות ללימוד השפה הכלבית כאשר אנחנו מציעים שיעורי אילוף אישיים – אילוף כלבים בקבוצות – אילוף בתנאי פנסיון – חוגי אילוף מנוער ועד בוגרים – ולבסוף קורס אילוף מקצועי המנוהל ע”י דרור בר-אל, הבעלים של חוות הכלבים של דרור. והכי חשוב! הכל נעשה במרכז וקרוב אליכם.

 

אפשרויות אילוף במרכז

אז אתם חיים במרכז ומחפשים לאלף את הכלב שלכם. חוות הכלבים של דרור הוקמה בכפר מעש ליד פתח תקווה ובמקום שתאלצו לנסוע רחוק על מנת לאלף את הכלב שלכם, אנחנו נמצאים במרחק של עד חצי שעת נסיעה בלבד. אבל האם זה אומר שכל תהליך האילוף נעשה בחווה? לא. מלבד שירותי אילוף בתנאי פנסיון הנעשים בחווה, תוכלו לקבוע שיעורי אילוף פרטיים עם דרור, מאלף כלבים עם ניסיון של 30 שנים בענף הכלבנות, שיתקיימו בבית שלכם על מנת לעבוד איתכם ועם הכלב בסביבה הטבעית שלכם ועם הסחות הדעת המקומיות והגירויים שיש בבית ובטיול. בנוסף לכך, לאחרונה אנו מקימים קבוצות אילוף במרכז בהן אנו עובדים יחד עם מספר בעלי כלבים כדי לחשוף את החברים על 4 אחד אל השני בצורה נכונה וללמד את בעליהם כיצד אפשר להתמודד עם הסחות דעת בפארקים ובטיולים ואיך לשפר את רמת האילוף והחינוך שכבר קיימים.

 

חוגי אילוף וקורסים להכשרה מקצועית במרכז

למי שמעוניין לעבוד באופן יותר אינטנסיבי עם הכלב שלו, בחוות הכלבים של דרור מתקיימים חוגי אילוף מגילאי 12 ועד אנשים בוגרים בהם מתנסים לא רק באילוף וחינוך בסיסי עם הכלבים האישיים, אלא לומדים גם על הייצרים הטבעיים של הכלבים, גזעים היסטוריה של כלבי עבודה ועוד במטרה להעמיק את הידע באופן מקצועי. ולמי שמעוניין לעבור הכשרה מקצועית בענף הכלבנות יכול להירשם לקורסים העוסקים מאילוף וחינוך ועד כלבנות טיפולית, אילוף כלבים למטרת ביטחון ואבטחה, אילוף כלבי רעייה ועוד, אשר מועברים ע”י דרור בר-אל בסיומם יוכלו להתחיל לעבוד כמאלפים מקצועיים.