אילוף כלבים במרכז

אילוף כלבים במרכז

תמיד רצית להיות מאלף כלבים ? הנה ההזדמנות שלך!

יש לך אהבה עצומה אליהם. הכלבים. אתה מתחבר, מבין, מזדהה ובכלל – מרגיש כאילו מדובר בעוד חבר, עוד אדם שכיף ונעים לתקשר איתו. אז במשך המון שנים היית עסוק בללטף, לעשות “קוצי מוצי” ולקחת אותם לטיולים – שזה נחמד ומהנה לכל הדעות, אבל הגיע הזמן לקחת את זה שלב אחד קדימה.

מה נדרש ממני בכדי להיות מאלף כלבים?
קודם כל, אהבה עצומה. רגישות גם כן לא תזיק. להיות מאלף כלבים זה כמו להיות סוג של פסיכולוג. צריכה להיות המון נכונות להבין את מי שעומד מולך, והמון יכולת לגלות הבנה. מידת מה של יצירתיות מחשבתית לא תזיק… אבל הכי חשוב, אם ברצונך להיות מאלף כלבים במרכז טוב, זהו הרצון. אם יש בך שילוב כלשהו של התכונות הללו, אין סיבה שלא תהיה מאלף כלבים מעולה!

מה עלי ללמוד אם ברצוני להיות מאלף ?
קורס מאלפי הכלבים בחוות הכלבים של דרור, הינו שלוחה של בית הספר למאמנים של ווינגייט, אז קודם כל נאמר שאם ברצונך לראות תכנית לימודים מדוייקת של אילוף כלבים, אתה יותר ממוזמן להיכנס לאתר של ווינגייט. באופן כללי, בכדי להיות מאלף כלבים, עליך ללמודף לחקור ולהבין מהיכן נובעות התנהגויות כאלו ואחרות של הכלב. כיצד מזהים וכיצד מתמודדים עם חרדות, בעיות משמעת, תוקפנות ועוד. ישנן שיטות שונות ומדעיות לטיפול בבעיות אלו המתבססות על התניה, חיזוק התנהגות חיובית וריסון תכונות טבעיות. אנו נעניק לך את הכלים בעזרתם תוכל לקבל את הכותרת ואת היכולת להיות מאלף כלבים. סמוך עלינו!

אם ברצונך לשמוע פרטים נוספים על קורס האילוף שלנו, אתה יותר ממוזמן ליצור עמנו קשר. מאלף כלבים במרכז אנחנו כאן לרשותך!

קרא עוד:פנסיון לכלבים
קרא עוד:מאלף כלבים