אילוף כלבים בבית ובתנאי פנסיון

אילוף כלבים בבית ובתנאי פנסיון

את לימודי סיימתי בשנת 1992 ומאז ועד היום אני עוסק בתחום חינוך כלבים ועיצוב התנהגותם. במהלך השנים הכשרתי עשרות מאלפי כלבים חדשים העוסקים גם הם בחינוך ועיצוב התנהגות הכלבים. קיימות גישות שונות לגבי האופן שבו אנו צריכים לחנך את כלבנו. אני מאמין ששילוב כל הגישות והתאמה לצורכי בעל הכלב ולאופיו ותכונותיו ,יאפשרו להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

את שרותי אילוף כלבים אנו נותנים גם בבית הלקוח וגם בתנאי פנסיון. את ההחלטה האם לעשות זאת כך או אחרת אנו מקבלים בדרך כלל לאחר הפגישה הראשונה בה אנו מאבחנים את הכלב ומקבלים את התמונה השלמה לגבי הקשיים והצרכים שלכם.

אילוף בתנאי פנסיון: 

את האילוף בתנאי פנסיון אנו מבצעים אצלנו בחווה. הכלב שוהה בתנאי הפנסיון לכלבים המצוינים שלנו ובמהלך שהייתו אנו מאמנים אותו בהתאם לתכנית העבודה שנקבעה בפגישת האבחון. תהליך זה לוקח בדרך כלל 3 שבועות עד חודש.

אילוף כלבים בבית:

האילוף בבית מתבצע בשיעורים בהם אנו מגיעים אליכם ומדריכים אותכם במהלך שיעור של שעה אחת בשבוע. בשיעור אנו נאמן את הכלב ונלמד אתכם כיצד להמשיך ולעבוד איתו במהלך השבוע כך שבמפגש הבא נוכל להמשיך ולהתקדם וללמד את הכלב דברים חדשים. מספר המפגשים מושפע מתכנית העבודה אותה אנו קובעים במפגש האבחון הראשון. כמובן שזמן התרגול שלכם במהלך השבוע ואיכותו משפיעים מאוד על משך זמן התהליך.