קורס אילוף כלבים מחיר

קורס אילוף כלבים מחיר

איש וכלב מאושרים מתחבקים בשדה ירוק בחוות הכלבים של דרור- אילוף כלבים, פנסיון כלבים

עם שפע המידע שקיים היום באינטרנט, לכאורה, כל אחד מאיתנו יכול לשבת וללמוד כיצד לאלף את הכלב שלו. אך עם זאת, רבים מגלים שזו לא תמיד משימה כה פשוטה ובמרבית המקרים עודף המידע יחד עם חוסר ניסיון בתחום או זמן פנוי מובילים אנשים רבים להתקשות לאלף את כלבם ולהתאים את שיטת האילוף הנכונה למקרה של הכלב שלהם. אז מה הופך אדם להיות איש מקצוע רציני בתחום עם ידע ברור ועם ניסיון אמיתי באילוף מעבר לכלב הפרטי שלו? התשובה לכך היא הכשרה מקצועית בדוג ארט המכללה לאומנויות האילוף השוכנת ופועלת בחוות הכלבים של דרור

מה לומדים בקורס מקצועי?

ענף הכלבנות הינו תחום מקצועי לחלוטין ואנשי המקצוע, להלן כלבנים, נדרשים לעבור הסמכה במגוון תחומים לפני שהם יכולים לקרוא לעצמם מאלפים. הלימודים בדוג ארט המכללה לאומנויות האילוף נעשים במסגרת המוקדשת לנושא זה כשאורך הקורס הוא לרוב בין שנה לשנתיים לערך בהתאם לאופי ההכשרה שבוחרים לעבור. ניתן לעבור הכשרה מקצועית של מאלף כלבים ומטפל התנהגותי בו לומדים התאמת הכלב לסביבה האנושית, פיתוח תקשורת, אימון הבעלים ואימון מתקדם ולאחר מכן להמשיך את ההכשרה במגוון ענפי כלבנות נוספים כגון כלבנות טיפולית, אילוף כלבי הרחה וביטחון, אילוף כלבי רעייה וכדומה ובהתאם לכך המחיר משתנה.

כמה עולה קורס להכשרת מאלפי כלבים?

מחירי הקורסים משתנים לפי מוסדות הלימוד השונים, אך במרבית המקרים הקורס “מאלף כלבים ומטפל התנהגותי” נע בין 14,000 ל 17,000 ₪ לשנת הלימוד. ישנם מקרים שבהם ניתן לקבל הנחות על הרשמה מוקדמת או על הרשמה לשני קורסים מראש (לדוגמא שילוב של קורס אילוף וטיפול באמצעות כלבים). מחיר הקורס כולל גם ערכת אילוף הניתנת לסטודנטים וכוללת רצועה קצרה, רצועה ארוכה, ספר הקורס, קולר אילוף, נרתיק חטיפים, קליקר וחולצה. בנוסף לכך, במהלך הקורס יתבצעו סיורים אצל מגדלי כלבים ומרכזי אג’יליטי ללא תשלום נוסף.

איש מאלף כלב בחוות הכלבים של דרור- אילוף כלבים,פנסיון כלבים

אפשרויות התשלום

הסטודנטים אינם מתבקשים לשלם את התשלום המלא בתחילת הלימודים אלא מתאפשרים לשלם גם באמצעות צ’קים שניתן לחלק לאורך כל תקופת הלימודים, עשרה חודשים. ומה אם אתם בחרתם להתחיל את הקורס ואתם רואים שמדובר בהשקעה שלא מתאימה לכם בתקופה זו ומעוניינים לבטל ולקבל החזר כספי? לשם כך ישנם שני תהליכים שניתן לבצע. הראשון מבינם הוא ביטול מוחלט של השתתפות בקורס כשבמקרה כזה ההחזר מתבצע לפי כמות השיעורים שלקחתם בהם חלק כשתשלום מלא ניתן לקבל רק כשהביטול נעשה בשבועות הראשונים לתחילת הקורס. התהליך השני הוא הרשמה מוקדמת של כ-6,000 ₪ עבור קורס מקוצר שבו הסטודנטים לוקחים חלק רק בשליש מהקורס המלא אך בסיום התקופה הם לא יקבלו תעודת מאלף מקצועי ומטפל התנהגותי הניתנים רק עבור מי שמסיים בהצלחה את הקורס המלא.

קרא עוד : אילוף כלבים