אילוף כלבים בתל אביב

אילוף כלבים בתל אביב

לאחרונה תל אביב הפכה לעיר מלאה במשפחות צעירות. כשאנחנו אומרים “משפחות צעירות”, אנחנו לא בהכרח מתכוונים לאמא, אבא וילד, אלא לאמא, אבא וכלב. כן, הכלב, אותו לקחתם אליכם לפני חודשים, או אפילו שנים, הפך למשפחה שלכם. ואם אכן היחס אליו הוא ככזה חשוב שתכירו את האפשרות לאלף את הכלב. המון זוגות ובעלי כלבים מוצאים את עצמם “נלחמים” בנושא ונאבקים בכלב במהלך הגידול שלנו והניסיון לחנך אותו. הכלב, מטבעו מתנהג על פי מאפייני הזן שלו, ולעיתים אנו לא מבינים ולא יודעים לפרש את התנהגות הכלב בצורה נכונה. הדבר מביא לתסכולים רבים, ולעיתים גם לנטישה או למסירת הכלב לבעלים אחרים.
אז מה זה אומר?

הבאתם כלב הביתה, נתתם לו זמן להתאקלם וללמוד להתנהג בסביבתכם, לעיתים בצורה מוצלחת יותר או פחות.
הכלב שלכם, כאמור, הפך לחלק מהמשפחה. הוא אוכל לצדכם, יושב איתכם לצפות בטלוויזיה, מנחם אתכם ברגעים עצובים… כבר למדתם להכיר אותו כמו את עצמכם. והוא למד להכיר אתכם. לפעמים זה מרגיש כאילו זה רק אתם והוא נגד העולם, לא?
אז למה לא לתת לו את היחס שמגיע לו, יחס של בן בית? אנו נעזור לכם לחנך את כלבכם ולתרום ל… “שלום בית”. פשוטו כמשמעו. להסתדר טוב עם הכלב זה לא פחות חשוב מלהסתדר עם בן או בת הזוג. הרי הוא מבלה עשרים וארבע שעות ביממה במחיצתכם! האילוף
יעזור לכם בתקשורת עם כלביכם, בין אם מדובר בפקודות בסיסות כמו חינוך בעשיית הצרכים ובין אם מדובר בנושאים מתקדמים יותר כמו ריסון דומיננטיות ותוקפנות.

איך עובד אילוף כלבים ?

ניתן להבין את דרך פעולתו של הכלב על פי ניתוח פסיכולוגי, ממש בדומה לבני האדם. הוא מונע או נמנע מפעולות, ותפקידנו בתור גוף המאלף כלבים, הוא להבין מדוע, וכיצד ניתן לשנות זאת, ובכך גם להשפיע על התנהגותו בעתיד. אנו מסתכלים על האילוף כחינוך של ממש.

אילוף כלבים בתל אביב – חוות הכלבים של דרור, נותנת לכלבך יחס חם, מקצועי ונעים. התחושה הנעימה והביתית, הופכת את המקצוע למעין משפחה שהכל בה סובב סביב האהבה הכי גדולה שלנו. אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחה שלנו ולהמון אנשים מרוצים, ולשפר את התקשורת עם כלביכם. לא תאמינו לשוני ולהקלה שתרגישו לאחר מכן.

קרא עוד:פנסיון כלבים