אילוף כלבים מקצועי

אילוף כלבים מקצועי

 

חוויה חינוכית לך ולכלב שלך
כלב הוא לא בן אדם. כמה שלפעמים נדמה לנו שכן. נכון – הוא רגיש, מבין, עצוב, שמח, לחוץ או רגוע… אבל כלב אינו נולד עם משמעת או עם הידע של כיצד יש לנהוג ולהתנהג. הם נולדים עם האישיות הכלב לבית שלהם, ומתאימים עצמם לעולם שלנו. על מנת שנוכל להסתדר יחד בעולם הזה, לעתים נדרש אילוף מקצועי, שידריך וילמד את הכלבלב החמוד מהי התנהגות רצויה, ומהי התנהגות לא רצויה. בין אם מדובר מהתנהגות שאינה רצויה לאדם – כמו קפיצה על ריהוט, לעיסת חפצים, ובין אם מדובר בבעיות התנהגות כמו תוקפנות.

 מה זה אומר?
ללמד את הכלב שלך מגוון רחב של דברים; החל מפקודות רגילות ובסיסיות המלמדות את הכלב לשבת, ללכת, לעצור וכדומה, ועד חינוך ומשמעת המרסנים יצרים כמו תוקפנות, או בעיות חרדה שונות. אילוף מקצועי חשוב מאוד עבור ועבור כלבך. כמו כל מערכת יחסים, ההבנה בין כלב לבעליו דורשת עבודה הדדית והגעה לסימנים מוסכמים כאלה ואחרים.
זה מקצוע לא פשוט וישנם הרבה שיטות לעשות את זה, אך לא כל השיטות טובות למרות שלמראית עין נראות שהן עובדות אך הן עושות נזק לכלבכם, לכן אם אימצתם כלב מאולף, חשוב שתבדקו מול איש מקצוע האם האילוף שעבר הכלב הינו מקצועי או לא.

התהליך אינו נקודתי. טעות נפוצה בקרב בעלים היא לחשוב כי אם הבעיה היא קטנה, פקודה בסיסית, ניתן ללמד אותה בין רגע. יש לזכור כי אילוף כלבים מקצועי הינו תהליך התנהגותי שכלביכם עובר, ותהליך, כאמור, הוא דבר מתמשך הסולל דרכי חשיבה והבנה חדשות ועל כן, לוקח זמן. אנו לוקחים בחשבון מי אחראי על הכלב, האם זה אדם אחד או מספר אנשים, בודק את ההצלחות של הכלב בתקופת האילוף, המאלף מחנך את הכלב, מאמן אותו ובוחן את ההצלחות שלו.

בחוות הכלבים של דרור אנו מציעים שני מסלולים אפשריים: אילוף כלבים אצלנו בחווה, תחת פנסיון. אילוף מסוג זה לוקח חודש, פחות או יותר, ובסופו ישנן פגישות בסביבתו הטבעית של הכלב על מנת לעבוד על הקשר בינו לבין בעליו. מסלול נוסף של אילוף מתבצע אצלכם בבית – מדובר בפגישות חד שבועיות לרוב, במהלכן אנו עובדים יחד על חינוך ואילוף הכלב ומתקדמים משבוע לשבוע.

למידע נוסף בנושא פנסיון לכלבים ברמה גבוהה ואיכותית צלצלו עוד היום ותהנו !