אילוף גורי כלבים

אילוף גורי כלבים

החלטתם להביא הביתה גור כלבים? איזה כיף! יש משהו קסום ומרגש בלגדל כלב כבר מרגעיו הראשונים. לראות אותו גדל, מתפתח, מתפכח, לומד ומיישם. כמה כיף להיות חלק מזכרונותיו הראשונים מהעולם.

חינוך מהרגע הראשון
לאלף גורי כלבים, כבר מהיותם צעירים ורכים, הוא צעד נכון מאוד עבורך ועבור כלבך. כאשר הכלב עדיין רך וצעיר, הוא פתוח לסיגול התנהגויות חדשות ורצויות. ממש כמו תינוק. הגור החמוד מגיע אליך חסר כל ידע על איך יש לנהוג, מה נכון ומה לא. הדבר יכול להוביל לסוג של תסכול היות ומלאכת החינוך כולה מופקדת בידיכם. לכן אילוף הגורים הוא אקט חשוב ואפקיטיבי שישפר את מערכת היחסים ויאפשר לכולם לחיות בהרמוניה ואהבה.

מה זה אומר ?
ישנם שני סוגים עיקריים של אילוף גורי כלבים: בדרך הראשונה, אנו מגיעים ישירות אל ביתכם, על מנת ללמוד את הגור בסביבתו המוכרת את כל מה שעליו לדעת. בדרך כלל יהיו אלה פגישות של אחת לשבוע, בהן נעבוד יחד על תקשורת נכונה ובריאה. בסוג אילוף הגורים השני, הגור המתוק שלכם יגיע אלינו לפנסיון לתקופה של כשלושה או ארבעה שבועות בדרך כלל. אצלנו יקבל טיפול מצוין ומעולה יחד עם האילוף הנדרש, המותאם, כמובן, במיוחד אליו. בתום התקופה, יחזור אליכם, וגם אנחנו נגיע כדי להדריך אתכם וללוות אתכם בתהליך האילוף.

מה זה כולל ?
כשאנו אומרים אילוף כלבים של גורים, אנו מתכוונים קודם כל לפקודות בסיסיות, כמו להישאר במקום, לשבת, לא להרים מהרצפה ועוד. בנוסף, ישנו אילוף להתמודדות עם בעיות ספציפיות כמו תוקפנות יתר או חרדה מאנשים, מכלבים אחרים, ממים, רעשים ועוד.

 

קרא עוד:פנסיון לכלבים
קרא עוד:מאלף כלבים